Banku augstskolas "PIC PAC packaging" komanda ir kvalificējusies "L'Oréal Brandstorm 2020" starptautiskajam finālam, izcīnot uzvaru Baltijas valstu un Polijas reģionālajā finālā.

Pēdējo 28 gadu laikā kopš "L'Oréal Brandstorm" inovāciju konkurss notiek tajā piedalījušies vairāk nekā 40 000 studentus no 65 pasaules valstīm. Piedalīšanās konkursā nodrošina iespēju veidot inovatīvus risinājumus skaistuma industrijā un attīstīt uzņēmējdarbības prasmes un radošumu, sadarbojoties ar "L'Oréal" profesionāļiem – pārdošanas un mārketinga speciālistiem, produktu vadītājiem, zinātniekiem, inženieriem, kā arī piesaistītajiem ekspertiem un uzņēmuma sadarbības partneriem.

Neskatoties uz Banku augstskolas profilu, kas vairāk ir vērsts un finansēm un ekonomiku, komanda pētīja plastmasas izmantošanu skaistumkopšanas nozarē un centās atrast videi draudzīgu risinājumu.

Darbu "PIC PAC Packaging" sāka jau 2019. gada decembrī – komanda piedalījās Latvijas Universitātes Cietvielu fizikas institūta organizētajā hakatonā  Student Deep Science Hackathon 2019.

 Šajā pasākumā tā meklēja sadarbības partnerus ķīmijas jomā, kas varētu palīdzēt ar idejas virzīšanu. Atrada ne vien partnerus, bet arī ieguva biļetes uz vienu no Igaunijas jaunuzņēmumu ekosistēmas lielākajiem pasākumiem "sTARTUpDay 2020", kas ik gadu notiek Tartu.

"PIC PAC Packaging" lielākais izaicinājums bija plastmasas kā materiāla izzināšana un citu zināšanu apgūšana, kas nav tieši saistītas ar viņu studiju tēmu universitātē. Studentiem bija jāpārslēdz savs domāšanas veids citā virzienā un jāiejūtas ķīmiķu, biologu un fiziķu ādā.

Komanda strādā pie aļģu, kalcija hlorīda un citu izejvielu izmantošanas kapsulas materiālam, kurā varētu iepildīt vienu no L'Oréal grupas zīmola līnijas produktiem.  Ja izdosies par šo ideju pārliecināt konkursa "L'Oréal Brandstorm 2020" starptautisko žūriju, inovāciju konkursa uzvarētāji saņems apmaksātu trīs mēnešu prakses programmu jaunuzņēmumu centrā "Station F" Parīzē.

 

Vairāk informācijas

Dalīties