- Radiācijķīmiski modificētu akrilātu šķērssaistīšanas promotorus saturošu polipropilēna/elastomēru kompozīciju deformatīvo un termomehānisko īpašību izpēte nolūkā iegūt viedos materiālus.
- Impulsu veida (B = 4 T) magnētiskā lauka ietekmes izpēte uz magnētisko nanopildvielu (t.sk., ferītus) saturošu polimēru kompozītmateriālu fizikāli-mehāniskām, t. sk. deformatīvām īpašībām.
- Veikt slāņaino silikātu pildvielas saturoša polimēru kompozīta modeļa vispārināšanu pildvielas daļiņu nepilnīgas eksfoliācijas gadījumiem, tai skaitā arī gadījumiem, kad eksfoliācijas koeficients (eksfoliēto daļiņu masas attiecība pret visu kompozītā ievadīto pildvielu masu) mainās līdz ar pildvielas daudzuma palielināšanos kompozītā.
- Izmantojot vispārināto modeli izanalizēt iegūtos eksperimentālos datus un novērtēt pildītāja eksfoliācijas pakāpes izmaiņas izgatavotajos kompozītos, kas ļaus ne tikai precīzāk prognozēt slāņainos silikātus saturošu polimēru kompozītu īpašības, bet arī secināt cik efektīvi ir kompozīta veidošanas izvēlētie tehnoloģiskie paņēmieni.
- Sadarbībā ar RTU Polimērmateriālu institūtu veikt eksperimentālās pārbaudes un izveidoto kompozītu īpašību rādītāju matemātisko analīzi.
- Turpināt izvērtēt poliolefīnu/ šķidro kristālu polimēru/ slāņaino silikātu nanokompozītu struktūras īpašības.
- Turpināt izvērtēt poliolefīnu/ šķidro kristālu polimēru/ slāņaino silikātu nanokompozītu ekapluatācijas īpašības.
- Izstrādāt nano polimērhibrīdkompozīta sastāva optimizācijas metodiku.
- Novērtēt gaisa mitruma ietekmi uz nano polimērhibrīdkompozītu atkarībā no sastāva.
- Izmantojot iepriekšējo etapu pētījumu rezultātus, izgatavot eksperimentālu dzelzceļa gulšņa viedo paliktni, kuru varētu iebūvēt kādā no dzelzceļa tīkla posmiem un izmantot pārbraucošā dzelzceļa ritošā sastāva vienību uzskaitei reālajā laikā. Šāds viedais paliktnis sastāvēs no superelastīga nanokompozīta spiediena sensora, bezvadu sakaru elektroniskās shēmas un būs nodrošināts ar datorprogrammu, kas ļaus veikt iepriekš minēto uzskaiti.
- Veikt nano polimērhibrīdkompozīta optimizāciju (projektēšanu) ar uzdotām īpašībām, izmantojot kompozīta mehāniskās īpašības kā optimizācijas kritēriju.
- Noskaidrot iepriekšējos etapos izstrādāto polimēra-nanostrukturēta oglekļa kompozītu (PNOK) paraugu reaģēt spēju uz dažādu veidu degvielu tvaikiem, izvērtēt sensorelementu potenciālo pielietojumu degvielas kvalitātes kontrolē un optimizēt gan PNOK sastāvu, gan izgatavošanas metodes.